Laatste verslag vanuit Australie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mieke en Kylie Meijer en Strijbosch - WaarBenJij.nu Laatste verslag vanuit Australie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mieke en Kylie Meijer en Strijbosch - WaarBenJij.nu

Laatste verslag vanuit Australie

Door: Kylie

Blijf op de hoogte en volg Mieke en Kylie

31 Augustus 2010 | Australië, Brisbane

Hallo lieve mensen,

Dit is alweer het allerallerlaatste berichtje vanuit het mooie Australie.:( Aan de ene kant erg jammer omdat we het hier helemaal super hebben gehad maar aan de andere kant zijn we er allebei ook wel weer klaar voor om naar huis te gaan en iedereen weer te zien na 2 maanden!:)

Even een kort verslagje van de laatste twee dagen:
Gisteren hebben we even lekker uitgeslapen. (ofja, wat je uitslapen noemt.. tegenwoordig ben ik elke morgen rond 6/7 uur wakker en kan ik niet meer slapen, waardoor ik na een tijd toch teveel lawaai maak waardoor mieke ook wakker wordt.) Toen zijn we naar het museum of modern arts geweest waar een tentoonstelling van Valentino is. Voor mensen die deze beste man niet kennen, dit is een erg bekende modeontwerper uit Italie. Erg speciaal dus om te zien. Daar hebben we de hele dag rondgehangen. Ook hebben we even onze laatste inkopen in het centrum gedaan, omdat we erachter kwamen dat er nog ruimte was in onze koffers. Dit kan natuurlijk niet.
Vandaag zijn we weer even de stad in gegaan, maar hier hadden we al gauw genoeg van. Daarom zijn we maar even gaan zonnen op het dakterras van ons hostel. Ofja, meer een poging tot omdat we lekker met ons kippenvelletje lagen.
Nu nog even het laatste internettegoed opmaken en dan maar beginnen aan lekkere gezonde noodles met corn.

Poeh, we hebben allebei geen zin om zolang weer te gaan reizen (36 uurtjes) maar wel weer blij dat we iedereen weer terug zien!

Voor de meeste mensen tot overmorgen en voor de anderen tot snel!

Liefs Mieke en Kylie

Marion:

Fijne reis dames!

• 31 Augustus 2010 - 13:35

Peter:

goeie reis meiden en tot snel. :-)

• 31 Augustus 2010 - 20:10

Coco:

see you at HOLLAND

• 01 September 2010 - 12:34

Pauline:

Nog een paar uur en dan kunnen we weer kolonisten:D Heeuuujjj