Ons nieuwe huis! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mieke en Kylie Meijer en Strijbosch - WaarBenJij.nu Ons nieuwe huis! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mieke en Kylie Meijer en Strijbosch - WaarBenJij.nu

Ons nieuwe huis!

Door: miekekylie

Blijf op de hoogte en volg Mieke en Kylie

07 Augustus 2010 | Australië, Cairns

Wij willen jullie graag vertellen dat we ons eigen huurhuis hebben mogen ophalen 4 augustus! Het was een heel gedoe. Wij lekker vroeg opgestaan om optijd onze Van op te halen en dat we optijd ons hostel uit konden, dus half 9 stonden we voor de deur bij de pick up place. We konden er pas 9 uur terecht dus ons goede idee was om maar een goed ontbijtje te halen bij de mac, aangezien we ook een erg zware nacht achter de rug hadden was dat sowieso wel een goed idee! Wij zitten net te bekijken wat voor lekkers we gaan eten, staan Bowie en Michel opeens achter ons, wat een gezelligheid! Dat was even toevallig! Waar zou je elkaar ook anders kunnen ontmoeten om 9 uur sochtends dan in de mac;)
maarja.. even verder over ons nieuwe huis. We kwamen daar aan, lang moeten wachten tot we eindelijk aan de beurt waren, vertellen deze mensen ons uiteindelijk dat Kylie niet mag rijden omdat ze te jong is. Je moet 20 zijn. Wij balen natuurlijk omdat ze ons hadden verteld in Nederland dat ze wel mocht rijden. Toen moesten we gaan betalen, doen onze creditcards t allebij niet! stom stom, wij als een gek naar t winkelcentrum pinnen, maar we konden per bank maar iets van 400 Dollar opnemen, dus we hebben ongeveer 5 verschillende banken moeten plunderen. Met onze dikke pak geld terug gegaan en eindelijk ons eigen huisje mee kunnen nemen naar het hostel. Dit hostel had ons al gebeld waar we bleven omdat we eruit moesten, gelukkig waren ze zo lief dat we tot 12 uur mochten blijven ipv 10 uur. No Worries!
De rest van de dag kalm aan gedaan en gezellig met Bowie en Michel gebarbecued aan het strand.

Zoals al verteld hadden we een zware nacht gehad daarvoor. Noggal een mooi feest meegemaakt! The ultimate party. Een soort van kroegentocht maar dan gekleed in toga. Erg grappig!

Ik moet de fotos eventjes terug kijken om te kijken wat we allemaal alweer hebben gedaan!
We wilden erg veel zoals we hebben beschreven in ons vorige bericht.. en we hebben ook erg veel waar kunnen maken!
Ik weet niet of we in t vorige bericht al hadden verteld dat we met een band van een rivier af zijn gegaan? Ook hebben we quad gereden door t regenwoud, verschillende dierentuinen bezocht. Eentje met allemaal krokodillen, vandaar naar een andere geweest en daar hebben we koalas vastgehouden! en een krokodil en een erg grote slang!
Daarna zijn we met onze Camper naar een national park geweest. Erg mooi, hebben we over de rotsen in een rivier geklommen en een mooie waterval gezien! Een mooi avontuur om zo met zn 2en zelf op pad te gaan!

De dag ervoor zijn we op Beaches tour geweest, naar verschillende mooie stranden geweest in het noorden van Cairns. Ook erg leuk! Toen we terug waren in Cairns hebben we nog goed kunnen sporten want midden in het park kon je gratis en voor niets meedoen met Zumba!! Super grappig zo op een grasveld zomaar ff een paar mooie dansjes maken.

Uhmmm... Wat o wat hebben we nog meer gedaan... volgensmij hebben we het nu wel in grote lijnen verteld.

Een belangrijk detail dat verteld moet worden, waar kylie waarschijnlijk niet zo blij mee is dat ik dit even mededeel is dat ze noggal afwezig gedrag begint te vertonen.Het begint erop te lijken dat ze bepaald gedrag van ene Mevrouw Meijer overneemt. De laatste paar dagen is Mieke toch wel een stuk scherper dan Kylie is. U snapt waarschijnlijk wel dat Mieke zich toch wel zorgen begint te maken.

Morgen gaan we naar het zuiden rijden en nemen we afscheid van Cairns. Waar we precies naartoe rijden weten we nog niet precies. Dat zullen we vanavond of morgen wel eventjes bekijken;) Nu eerst ff een heerlijke gratis maaltje halen in een cafe/restaurant. Gisteren waren we 10 minuten te laat voor dat heerlijke maaltje, wisten wij veel dat het al half 10 savonds was!

Liefs Kylie en Mieke

• 07 Augustus 2010 - 08:15

Kylie:

Even een reactie op het belangrijke detail:
    Ik geef de moeheid de schuld. Ik kan er zelf dus niks aan doen.

• 07 Augustus 2010 - 08:16

Kylie:

Ohja, en ik heb nog eventjes een paar fotootjes op mijn facebook gezet. Kijken dus maar!;)

• 07 Augustus 2010 - 10:49

Emma:

Veel plezier met jullie nieuwe huisje meiden, klinkt helemaal goed. Op naar nieuwe avonturen :?

besitos de Valencia

• 07 Augustus 2010 - 10:50

Em:

o en die smiley bedoelde ik lief hahaha!! rare computers hier ;)

• 07 Augustus 2010 - 11:29

Marion:

oeh dames het klinkt weer super leuk allemaal:) Ik vind het helemaal leuk! Veeeel plezier! kusss

• 08 Augustus 2010 - 20:19

Monique:

jeetje wat een verhaal weer! Super leuk weer om te lezen! Veel plezier nog enne drive carefully!!

liefs uit het regenachtige Didam City

• 10 Augustus 2010 - 10:23

Pauline:

hee meiden,

Ik ben blij dat jullie een nieuw huis gevonden hebben;) Ben benieuwd waar jullie overal naar toe gaan. Bowie en Michel hebben ook een bus gekocht. Have Fun!

XX